Debian Days 2019 Stockholm

Luna Jernberg-2
Hejsan!

Det blir Debian Pizza för att fira 26 års dagen i Kista Galleria från 16:00 på Fredag 16:e Augusti

Några tänkte även gå på Mcdonalds dagen efter Lördag 17:e Augusti 15:00

Dök även upp ett förslag idag https://www.acc.umu.se/~maswan/debian/20190722-DebconfBidACC.pdf om att ha Debconf i Umeå år: 2021, 2022 eller 2023

Re: Debian Days 2019 Stockholm

Luna Jernberg-2
Fick svar från Goto10 nu så vi kommer vara där på Fredag 16:e Augusti istället och inne i stan