Kablolu bağlantı kablosuz arayüz üzerinden nasıl paylaşılır?

Kablolu bağlantı kablosuz arayüz üzerinden nasıl paylaşılır?

Serkan KURT
Merhaba. Kablolu bağlatım var ve bu bağlantıyı bilgisayarın kablosuz arayüzü ile paylaşmak istiyorum. Debian Jessie amd64 KDE üzerinde Network Manager ile birkaç şey denedim ama başaramadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

İlt: Kablolu bağlantı kablosuz arayüz üzerinden nasıl paylaşılır?

Serkan KURT