[LCFC] po-debconf://mysql-5.7/tr.po

Atila KOÇ-2
Merhaba,

Çeviriyi göndermeden önce son kez paylaşıyorum.

RFR'ye yorum alamadım, ekteki dosyalar RFR'deki gibidir.

Atila

tr.diff (4K) Download Attachment
tr.po (14K) Download Attachment

Re: [LCFC] po-debconf://mysql-5.7/tr.po

Mert Dirik
Kusura bakma görmemişim, şimdi göz attım sorun yok.

Bildiğim kadarıyla maintainer scripts için her yerde  kullandığımız
kesin bir karşılık yok. O nedenle önerebileceğim daha iyi bir çeviri
yok.

On 11/16/18, Atila KOÇ <[hidden email]> wrote:

> Merhaba,
>
> Çeviriyi göndermeden önce son kez paylaşıyorum.
>
> RFR'ye yorum alamadım, ekteki dosyalar RFR'deki gibidir.

> [...]

O halde daha iyisini bulana dek "yönetim betikleri" olarak bırakalım.

Eline sağlık, sağol.

Atila