Laptop Donanım Uyumlu Olup Olmadığı

Emerson Faulkner
Merhaba, daha önce gnu/linux masaüstü kurma çalışmışlığım olmuştu. Çok zor ve sorunlar çıktıgı için windows geri dönmek zorunda kalmıştım.

Şimdi ise başka bir laptop'a debian kurmam gerekiyor. Benim merak ettiğim donanımım debian ve türevleri için uygun olup olmadığı. Aşağıdaki laptop'a bakıldığında driver konusunda sorun yaşar mıyım?

Toshiba Satellite C660D-1GN
İşlemci AMD E-300 APU with Radeon(tm) HD Graphics, 1300 Mhz, 2 Çekirdek, 2 Mantıksal İşlemci

AMD RADEON HD6310 Paylaşımlı Ekran Kartı
Ses kartı Realtek Hight Definition Audio
Atheros AR9002WB-1NG Wireless Network Adapter

Re: Laptop Donanım Uyumlu Olup Olmadığı

Timu EREN
Tavsiyem önce bir livecd vb. dağıtım ile laptop'ı çalıştırmak bu arada
video izlemek, bu hem sesi hem görüntüyü hem de network kartınızı test
etmenize yardımcı olur, eğer her şey yolunda ise kurulumu yaparsınız.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )