Lokalizační tým

Michal Stanke
Ahoj.

Snažím se aktualizovat L10N wiki a nenašel jsem, jestli o lokalizačním
týmu pro Debian stále platí informace na adrese
http://wiki.l10n.cz/P%C5%99ekladatelsk%C3%A9_t%C3%BDmy. Pokud platí,
prosím o potvrzení, pokud ne, pak prosím o aktualizaci.

Díky
Michal

Re: Lokalizační tým

Michal Šimůnek
Dobrý den,

Informace o zdrojích a postupu překladů jsou platné, co se lidí týče,
tak někteří už aktivní nejsou. Ale Wiki se pustit můžete a bylo by dobré
sem do konference zaslat, co jste dělal.

Za zapojení se děkujeme a omlouvám se za pozdní reakci, je toho nějak hodně.