Propera trobada tècnica

Aniol Marti
Bona nit,

S'ha estat parlant de fer una trobada tècnica a finals d'aquest mes de
gener o a principis de febrer, i per decidir la data exacta hem preparat
un Dudle [0]. Un cop tinguem data acabarem de fixar un lloc.

La trobada es podria aprofitar per fer la BSP que comentava l'Àlex en
aquesta mateixa llista [1].

[0]: https://dudle.inf.tu-dresden.de/Propera_trobada_DebianCat/
[1]: https://lists.debian.org/debian-user-catalan/2019/01/msg00009.html

Salut!

--
Aniol Martí gpg C6F0514F
www.aniolmarti.cat

Re: Propera trobada tècnica

Griera-2
Hola:

Disculpeu-me. Estic una mica perdut. Quina seria la finalitat de la trobada.

Gràcies i salutacions. Pep.

On Tue, 22 Jan 2019 23:38:17 +0100
Aniol Martí <[hidden email]> wrote:

> [...]
> Aniol Martí gpg C6F0514F
> www.aniolmarti.cat
> P Please consider the environment before printing this email.

Joan
Acostumem a treballar per la comunitat, en general en temes de debian
(mantenint paquets, etc.), però jo, que no dono per tant, faig
traducció al català de software (concretament de deltachat).

Pd.: ah... i es xerra molt... jo callat callat no soc...

Fins ara,

Joan

El Thu, 31 Jan 2019 14:05:38 +0100
Griera-yandex <[hidden email]> va escriure:

> Hola:
>
> Disculpeu-me. Estic una mica perdut. Quina seria la finalitat de la
> trobada.
>
> Gràcies i salutacions. Pep.

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

Re: Propera trobada tècnica

Àlex

Crec que hi ha dues persones que s'han apuntat al Doodle que potser no
podràn venir

Re: Propera trobada tècnica

Griera-2
Gràcies per la informació!