Re: Undelivered Mail Returned to Sender al mail del Narcis Garcia

Re: Undelivered Mail Returned to Sender al mail del Narcis Garcia

Joan
Narcís, he rebut aquest error des del teu servidor de correu ;-)

Joan Cervan

El Sat,  3 Nov 2018 12:28:50 +0100 (CET)
[hidden email] (Mail Delivery System) va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi