Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

Àlex
Per si és del vostre interès ...

Per instituts, centres cívics, casals, biblioteques, equipaments de
gestió ciutadana,

Lloc:

   Lleialtat Santsenca, Carrer d’Olzinelles, 31, 08014 Barcelona

Dia:

Hora:

   10h - 15h

Programa / Cartell:

https://drive.google.com/file/d/12ckQKQCUdUh1ESjB6BHDsFDd1DAqxsw_/view?usp=sharing

Organitza:

   https://tec.lleialtat.cat/equipaments-lliures

Confirmar assistència:

   Enviant un correu a [hidden email]

Re: Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

Àlex

Corregeixo, és de 10h 1 13h

Re: Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

Àlex
Hi ha un error:

És dimarts al matí, no dilluns, i és de 10h a 13h, no de 10h a 15h

Perdoneu les molèsties

Re: Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

rita
Bon dia debianites!

Formo part de l'organització de la Trobada :) Gràcies per fer-ne
difusió.

Per tal de no fer servir serveis de Guguel ;) aquí l'enllaç a la
invitació:
http://documents.lleialtat.cat/LleialTec/trobada-invitacio-programa.png

Salutacions i gràcies de nou!,

---
rita :)

A 01/02/2019 10:08, [hidden email] escrigué:

> [...]
>
> Confirmar assistència:
>
>   Enviant un correu a [hidden email]

Re: Trobada d'"equipaments lliures", dilluns al matí

Joan
La veritat és que l'enllaç a google docs feia bastant mal d'ulls...

El Fri, 01 Feb 2019 12:33:39 +0100
rita <[hidden email]> va escriure:

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi