USB Fax modem yardım

Recai Uyan
Merhaba, Conexant Systems (Rockwell), Inc. SoftK56 Data Fax Voice CARP
usb fax modem i günlerdir ubuntu 14.04 ve raspbian jessie ye
tanıtamıyorum. Bu konuda daha önce çalışmış olan yardımcı olabilecek
bir arkadaşa ihtiyacım var. Lütfen biliyorsanız yardımınızı rica
ediyorum.

Recai Uyan

Re: USB Fax modem yardım

Umit Bozkir
Selamlar,

On 4/9/19 6:10 AM, Recai Uyan wrote:
> [...]
> tanıtamıyorum. Bu konuda daha önce çalışmış olan yardımcı olabilecek
> bir arkadaşa ihtiyacım var. Lütfen biliyorsanız yardımınızı rica

Burada soyle bir sayfa [1] var. Yardimci olabilir (Sayfada 14.04 icin
bir aciklama goremedim).

Iyi calismalar

1) https://help.ubuntu.com/community/DialupModemHowto/Conexant