Wireless kartı sorunu

Mesut GENCOGLU

merhaba ms windows ta teknik destek seviyesinde bilgim var ancak linuxu ilk kez kullanmaya başladım ve şuan hiçbir bilgim yok. oracle virtualbox ile kali linux kurulum yaptım ancak birtürlü wireless kartımı görmüyor.  orbit-lab.org dan indirmem gerekiyormuş sanırım driver fakat site izin vermiyor. Sanırım burayada üyelik gerekiyor. Birtürlü indiremedim. Ağ kartım Atheros Ar9285 . Lütfen yardımcı olurmusunuz. İyi çalışmalar

Re: Wireless kartı sorunu

jin&hitman&Barracuda

Selam
Tam anlayamadim. Sanirim Virtual Box Debian uzerinde kurulu ve kali linuxda sanal makina olarak çalışıyor. Eger sisteminiz bu sekilde ise bu durumda once synaptic (grafik arayuze sahip paket yönetim uygulamasi) ile ar9285 için gereken paketi debian repolarinda aramak iyi bir başlangıç olur.

On Jul 25, 2016 8:21 PM, "Mesut GENCOGLU" <[hidden email]> wrote:

[...]

Bu arada ar9285 için sisteminizde ath9k isimli kernel modülünün bulunmasi gerekliymis. Eger minimal bir kurulum yapmadiysaniz bu durumda bu modülün sizde yüklü olması gerekir. En azinfan Debian 7' de stok kernel ile birlikte geldiği gorunuyor.

On Jul 25, 2016 20:21, "Mesut GENCOGLU" <[hidden email]> wrote:

[...]

Emrah Atalay
Merhaba,

Host device 'in wireless karti, sanal makina uzerinde ethernet device
olarak baglaniyor, eger sanal makina icinde wireless adaptor
goremiyorsaniz bu normal